Adventures in North Carolina - Reisverslag uit Plumtree, Verenigde Staten van Marit Walraven - WaarBenJij.nu Adventures in North Carolina - Reisverslag uit Plumtree, Verenigde Staten van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

Adventures in North Carolina

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

19 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Plumtree

Hello!

Gisteravond ben ik teruggekomen van een weekendje North Carolina, het was gezellig en leuk om de familie te ontmoeten. We zaten in een lodge dat letterlijk in the middle of nowhere lag, m'n telefoon deed het niet eens, kun je nagaan haha. Niet dat dat nou zo erg was, want we hebben leuke dingen gedaan. Donderdag zijn we zo'n 10 uur onderweg geweest naar NC, hierbij reden we door Alabama, Georgia en South Carolina, toch leuk om zo wat meer van het land te zien! Vrijdag de rest van de familie ontmoet, waaronder de nichtjes van Mary Pat, die ongeveer mijn leeftijd waren dus dat was super leuk! Ik werd de nieuwe brown sister genoemd, omdat ik er zo tussen pastte volgens hun haha. Ze vroegen heeel veel en waren super geïntresseerd :) 's avonds gegeten met de hele familie en ik heb bij de meiden in het appartement geslapen. Zaterdag was het tijd voor de zip line tour! We werden helemaal ingesnoerd om vervolgens over bruggen tussen de bomen zo'n 30 meter boven de grond te lopen en te zip linen, oftewel aan een kabel naar beneden 'tokkelen'. Als je niet snapt wat ik precies bedoel kun je zip line googlen en dan zie je het vanzelf. Was superleuk om te doen met Jessie, Kelly, Cat en Mike. Ook moesten we op een gegeven moment achterstevoren, dat was wel eng haha. Een adventure dus, zo noemden ze het. In de middag de wedding shower van Erin gehad, die in oktober gaat trouwen. Ze gaat ook op die plek trouwen en het is er heel mooi, het deed me denken aan de bergen in Frankrijk. En in de herfst helemaal omdat dan alle bladeren verkleuren. Er waren ook twee super schattige kleine meisjes, en één daarvan snapte er niks van dat ik niet uit Amerika kwam, omdat ik gewoon Engels sprak haha. 's Avonds gezellig met z'n allen in de lodge gehangen, ze speelden gitaar en we hebben film gekeken. Gisteren weer 10 uur in de auto gezeten (weer veel fastfood gegeten, ik moet flink gaan sporten denk ik) en vandaag de laatste dag van de zomervakantie! Morgen begint school en daar heb ik heel veel zin in, maar ik ben ook wel nerveus. Wish me luck ;)

Ik heb helaas nog best wel last van een soort heimwee, het is niet echt dat ik naar huis wil maar ik voel me hier nog niet echt thuis. Hopelijk duurt dat niet lang meer, maar ik denk dat het wel beter zal gaan zodra school begint. :)

Ik zal weer een blog plaatsen na de eerste schoolweek!

Liefs, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Plumtree

High School USA

10 maanden naar een High School in Amerika :)

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Goodbye America

06 Juni 2014

Class of 2014, we did it!

16 Mei 2014

282/304

07 Mei 2014

Prom!

10 April 2014

Spring Break
Marit

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5613

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 12 Januari 2018

Study in Denmark

02 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Campingwerk Zuid-Frankrijk

07 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

High School USA

Landen bezocht: