Great Lakes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu Great Lakes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

Great Lakes

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

02 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Gisteren heb ik weer een mailtje van Travel Active gekregen met de mededeling dat ik ben ingedeeld in een regio! Dat is Great Lakes geworden. Dit was mijn tweede voorkeur dus ik ben hier wel echt blij mee :) dit zijn de staten Indiana, Illinois, Michigan, Iowa, Ohio en Wisconsin. Over het algemeen hebben ze hier warme zomers en koude winters.

Ook heb ik vandaag mijn acceptatie pakket gekregen met daarin onder andere handboeken. Er staat echt superveel informatie in dus ik ben wel even zoet met lezen haha. En nu is het wachten op een gastgezin dan écht begonnen, zo spannend! Hopelijk kan ik jullie in de volgende blog meer vertellen hierover.

Love, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

High School USA

10 maanden naar een High School in Amerika :)

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Goodbye America

06 Juni 2014

Class of 2014, we did it!

16 Mei 2014

282/304

07 Mei 2014

Prom!

10 April 2014

Spring Break
Marit

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5604

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 12 Januari 2018

Study in Denmark

02 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Campingwerk Zuid-Frankrijk

07 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

High School USA

Landen bezocht: