Accepted! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu Accepted! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

Accepted!

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

30 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Ik heb super goed nieuws! IK BEN GEACCEPTEERD DOOR AYUSA :D

Eigenlijk heel erg snel, aangezien mijn pakket pas een week in Amerika was! Maakt niet uit haha, ik kan niet wachten. Al een paar dagen checkte ik elke dag de site van Ayusa om te zien of mijn naam al tussen de exchange students zat, al verwachte ik van niet. Maaar vanochtend tijdens de pauze zag ik ineens dat er al wél een 16-jarige Marit uit Nederland bij stond! Ik natuurlijk gillen van blijdschap. Helemaal zeker was het nog niet (misschien was er nog een Marit?) tot ik daarnet een mailtje met de verlossende boodschap kreeg:


GEFELICITEERD! Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Onze Amerikaanse partnerorganisatie Ayusa heeft ons laten weten dat je momenteel nog niet bent ingedeeld in een regio. Zodra deze bekend is hoor je dat nog van ons.


Toen ik dat las, ging ik natuurlijk helemaal uit m’n dak. Helaas weet ik nog niet precies in welke regio ze als eerst naar een gezin gaan zoeken, maar ik denk dat ik dat binnenkort zal weten! En dan is het natuurlijk wachten totdat er een gastgezin voor me gevonden wordt, wat ook wel weer lang kan duren (geduld, geduld). Als ik meer over de regio weet zal ik dat natuurlijk laten weten!

Liefs, Marit

maybe the reason why all the doors are closed, is so you can open one that leads you to the perfect road. - Katy Perry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

High School USA

10 maanden naar een High School in Amerika :)

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Goodbye America

06 Juni 2014

Class of 2014, we did it!

16 Mei 2014

282/304

07 Mei 2014

Prom!

10 April 2014

Spring Break
Marit

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 5623

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 12 Januari 2018

Study in Denmark

02 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Campingwerk Zuid-Frankrijk

07 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

High School USA

Landen bezocht: