New adventure in France! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu New adventure in France! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

New adventure in France!

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 April 2015 | Nederland, Nieuw-Vennep

(English below)

Hallo lieve allemaal!

Na 9 maanden lang geen reisblogs schrijven, mag ik er weer aan beginnen! Mijn volgende bijzondere reis staat namelijk op de planning. Vrij onverwacht allemaal, maar zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten ben ik ongeveer 4 weken terug gestopt met mijn opleiding. Helaas was de pabo toch niet helemaal wat ik wil. Wat betekent dat ik me moet gaan inschrijven voor een nieuwe studie en dat heb ik ook al gedaan. In september 2015 ga ik waarschijnlijk beginnen met pedagogiek in Amsterdam. Omdat ik nu tot aan half juli een heleboel vrije tijd heb, ga ik fulltime werken. En ik dacht: waarom in Nederland als dat ook in het buitenland kan? Ik heb gesolliciteerd voor campingmedewerker bij Selectcamp, en ik heb vrijdag 20 maart te horen gekregen dat ik ben aangenomen!! Voor 2,5 maand kom ik te wonen en werken op camping Beach Club Nouvelle Floride (vertaald Nieuw Florida, hoe toevallig? Haha!) in de regio Languedoc-Roussillon, Zuid-Frankrijk. Het plaatsje heet Marseillan Plage en ligt vlakbij Montpellier. Eind maart heb ik twee dagen training gehad op camping Duinrell. Hier leerden we over alles wat er bij campingwerk komt kijken. Van gasten in- en uitchecken tot schoonmaken tot informatie geven over de omgeving. Ook heb ik die dagen al veel leuke collega’s ontmoet. Mijn team heb ik gesproken via facebook. Ik kom te werken met 3 collega’s, één ander meisje en twee jongens, allemaal ongeveer dezelfde leeftijd. Erg gezellig dus! Op 2 mei vlieg ik naar mijn bestemming. Dit is allemaal super onverwacht maar ik heb onwijs veel zin om te beginnen! Ook op deze site kun je je email-adres invullen waardoor je elke keer een update krijgt. Ik zal bijhouden wat ik allemaal meemaak in het zonnige zuiden van Frankrijk! :)

Veel liefs, Marit


Hi everyone!

I haven’t written any blogs in 9 months, but I can finally start again. My next adventure is on its way! Quite unexpected, but as some of you may know, I dropped out of college about 4 weeks ago and I decided I’m going to change my major. Instead of teaching kids, I will start studying pedagogy in September of 2015. Which means I have a lot of days off the upcoming months, so I’m going to work fulltime. But I thought, since I love traveling, why would I try to find a job in the Netherlands when I can go elsewhere? I applied for a job as campsite employee for an organization called Selectcamp, and about 2 weeks ago I heard that I got the job! For 2,5 months I will work and live at campsite Beach Club Nouvelle Floride (translated to English that means New Florida, coincidence much? Haha!) in the region Languedoc-Roussillon, in the South of France. The small town is called Marseillan Plage, it is near Montpellier. I’ve already had two days of at a campsite in the Netherlands. We learned everything about working at a campsite, like checking guests in, cleaning and giving information about the beautiful area. I also met some nice colleagues and I’ve talked to the rest of my team through facebook. I will work with 3 other people, one girl and two guys. Sounds like a lot of fun! On May 2nd I will fly to my destination. I’m very very excited to begin! You can leave your email address so you get updated everytime I post something. On this blog I will write stories about what I experience in sunny France!:)

Lots of love, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 5589

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 12 Januari 2018

Study in Denmark

02 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Campingwerk Zuid-Frankrijk

07 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

High School USA

Landen bezocht: