American friends from Holland ;) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu American friends from Holland ;) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

American friends from Holland ;)

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 Maart 2013 | Nederland, Nederland

hoi allemaal!

Neeee, helaas nog geen gastgezin, maar wel iets anders leuks! Afgelopen week ben ik op Facebook toegevoegd aan een groep voor mensen die dit jaar ook High School in Amerika gaan doen. We zitten nu met zo'n 30 mensen en het is heel erg gezellig! Het is zo leuk dat we allemaal hetzelfde mee gaan maken. We hebben ook een groepschat op whatsapp aangemaakt met 20 mensen en mijn telefoon draait nu overuren (elke 10 minuten zo'n beetje 50 nieuwe berichten haha) maar ook daardoor heb ik de meesten al heel goed leren kennen en het is onwijs leuk! Het leuke is ook dat ik tijdens de oriëntatie in New York met sommigen in de groep zal zitten. We hebben voor 8 mei ook al een meeting in Utrecht gepland staan, daar heb ik ook heel vin zin in!

Doordat ik nu ervaringen van anderen hoor krijg ik er nóg meer zin in en ik kan dan ook bijna niet meer wachten om te gaan, nog ongeveer 5 maandjes en dan is het zover!

xx Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

High School USA

10 maanden naar een High School in Amerika :)

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Goodbye America

06 Juni 2014

Class of 2014, we did it!

16 Mei 2014

282/304

07 Mei 2014

Prom!

10 April 2014

Spring Break
Marit

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 5572

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 12 Januari 2018

Study in Denmark

02 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Campingwerk Zuid-Frankrijk

07 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

High School USA

Landen bezocht: