American friends from Holland ;) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu American friends from Holland ;) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Walraven - WaarBenJij.nu

American friends from Holland ;)

Door: Marit Walraven

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 Maart 2013 | Nederland, Nederland

hoi allemaal!

Neeee, helaas nog geen gastgezin, maar wel iets anders leuks! Afgelopen week ben ik op Facebook toegevoegd aan een groep voor mensen die dit jaar ook High School in Amerika gaan doen. We zitten nu met zo'n 30 mensen en het is heel erg gezellig! Het is zo leuk dat we allemaal hetzelfde mee gaan maken. We hebben ook een groepschat op whatsapp aangemaakt met 20 mensen en mijn telefoon draait nu overuren (elke 10 minuten zo'n beetje 50 nieuwe berichten haha) maar ook daardoor heb ik de meesten al heel goed leren kennen en het is onwijs leuk! Het leuke is ook dat ik tijdens de oriëntatie in New York met sommigen in de groep zal zitten. We hebben voor 8 mei ook al een meeting in Utrecht gepland staan, daar heb ik ook heel vin zin in!

Doordat ik nu ervaringen van anderen hoor krijg ik er nóg meer zin in en ik kan dan ook bijna niet meer wachten om te gaan, nog ongeveer 5 maandjes en dan is het zover!

xx Marit